Hadirnya tanpa kusedari Menggamit kasih cinta bersemi Hadir cinta insan padaku ini Anugerah kurniaan Ilahi Lembut tutur bicaranya Menarik hatiku untuk mendekatinya Kesopanannya memikat di hati Mendamaikan jiwaku yang resah ini Ya Allah Jika dia benar untukku Dekatkanlah hatinya dengan hatiku Jika dia bukan milikku Damaikanlah hatiku Dengan ketentuan-Mu Dialah permata yang dicari Selama ini baru kutemui Tapi ku tak pasti rencana Ilahi Apakah dia kan kumiliki Tidak sekali dinodai nafsu Akan kubatasi dengan syariat-Mu Jika dirinya bukan untukku Redha hatiku dengan ketentuan-Mu Ya Allah Engkaulah tempat kubergantung harapanku Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

Salam semua.. hari ni aku nak promote game pokemon.. hehe.. klu dlu yg kita slalu men pokemon blue, pokemon red, pokemon sapphire, pokemon gold, pokemon emerald, pokemon ruby, n pokemon firered.. tp kali ni yg aku br tau ada kluaran tebru last year iaitu pokemon platinum.. tp sygnya br versi jepun ja.. klu pak yeh paham la bhsa dia.. bg yg klas arab jgn riso.. ada versi lain tp bukan versi arab la.. versi BI.. hehe.. pokemon platinum yg versi BI ni x 100% versi BI... cause x kluar lg versi BI yg ori.. hehe.. klu kluar gtau kat aku.. hoh0.. so bg yg minat download n men la.. yg xminat sori la.. huhu..

nk download klik kat cini...





Pokemon Platinum


download
download versi english(xsmuanya english)
download versi jepun

(NOTE: not all in the game are fully translated in English
FULL English Version is not yet released)





Pokemon Pearl


Download Pokemon Pearl




Note: klu nak men mesti kena ada GBA. Klik utk download

7 komen:

Afiq berkata...

fatah maseh
da lama aku cri nk men sbnq nya
ho3
aku pokemon maniac
wawawawa
jom2

fattah berkata...

hoho.. pokemon maniac men cena weh??
satu lg aku xtau mcm mana nak save la..
aduh..

Afiq berkata...

lol xkan x reti save kot
explore la button die 2
adoiyai

fattah berkata...

weh ank pakai emulator jenis pa nak men game pokemon???
kongsi2 la.. hehe

Afiq berkata...

noca$h la
2 standard klu men nds
klu len2 gba

Afiq berkata...

wei aku nk rom pearl ang
lmbt toi donlod kt cni
meh la
tgl bpa ari ja lg aku nk men
sian aku'
isk3

fattah berkata...

pearl tu torrent kan??
hehe.. aku dwnload dkat2 3 minggu gak la..
huhu..
saiz dia 128mb..
hehe