Hadirnya tanpa kusedari Menggamit kasih cinta bersemi Hadir cinta insan padaku ini Anugerah kurniaan Ilahi Lembut tutur bicaranya Menarik hatiku untuk mendekatinya Kesopanannya memikat di hati Mendamaikan jiwaku yang resah ini Ya Allah Jika dia benar untukku Dekatkanlah hatinya dengan hatiku Jika dia bukan milikku Damaikanlah hatiku Dengan ketentuan-Mu Dialah permata yang dicari Selama ini baru kutemui Tapi ku tak pasti rencana Ilahi Apakah dia kan kumiliki Tidak sekali dinodai nafsu Akan kubatasi dengan syariat-Mu Jika dirinya bukan untukku Redha hatiku dengan ketentuan-Mu Ya Allah Engkaulah tempat kubergantung harapanku Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

hehe..
kali ni nk kongsi ayat2 jiwang yg aku ambik dr kertas tu.. klu nk harap malil jgn harap la.. sep nk mampos.. hahaha.. maaf yer malil.. lwk jer..huhuhu..
antara ayat2 tu :



+ ayat2 jiwang beb... dari 'ben'top malil.. klik utk bc..

"memang seronok bila bersama dengan org yg tercinta. Tp amat payah utk kita menerima hakikat apabila yg dicinta itu sukar utk dmiliki"

"hati mungkin fikir dia tahu sgalanya; deria tahu ketiadaan melenyapkn kita. Kita x pernah khilangan kwan, kwan jd pembelot, bgaimna suka atau sdih, luar dr zon kita, hkuman berat dberi kdpnya, dr smua pjukan hati"

"anugrah paling istimewa ialah bila kita memiliki sahabat, satu jiwa yg boleh dpercayai spenuhnya, yg tahu buruk dan baiknya kita dan mencintai kita lebih dr sgala kburukan kita.."

"inilah rahsiaku, rahsia yg paling mudah; hanya dgn hati, kita boleh melihat sejelas-jelasnya, apa yg terpnting tdak klhatan d mata..."





aku tulih sket ja.. xlarat.. nanti klu rajin aku boh lg.. haha..
n malil suh boh "contributed by Mr 'Ben'top"...
haaa... aku boh dah..