Hadirnya tanpa kusedari Menggamit kasih cinta bersemi Hadir cinta insan padaku ini Anugerah kurniaan Ilahi Lembut tutur bicaranya Menarik hatiku untuk mendekatinya Kesopanannya memikat di hati Mendamaikan jiwaku yang resah ini Ya Allah Jika dia benar untukku Dekatkanlah hatinya dengan hatiku Jika dia bukan milikku Damaikanlah hatiku Dengan ketentuan-Mu Dialah permata yang dicari Selama ini baru kutemui Tapi ku tak pasti rencana Ilahi Apakah dia kan kumiliki Tidak sekali dinodai nafsu Akan kubatasi dengan syariat-Mu Jika dirinya bukan untukku Redha hatiku dengan ketentuan-Mu Ya Allah Engkaulah tempat kubergantung harapanku Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

2/21/2009

Lesen P



huh.. hari sudah 3 ari dpt lesen P.. haha.. kali ni aku x gabai dah nak nek motor.. klu x tiap2 hari rasa gabai ja.. mana x nya dok pakai pelekat L.. haha.. aku wat test jpj hari rabu aritu.. ramai gak la org.. dlm 130 lebih.. aku wat ngan pak lan.. kami wat skali..

hmm.. masa test aritu aku dpt no 112.. aiyoo.. pak lan lak dpt no 29.. huh.. dah la awal.. pastu lulus awal dari aku la.. jelez gla masa tu.. tambah ngan ketaq lak.. haha.. tp nasib bek aku pun lulus gak.. haha.. akram lak dok wat test jpj keta.. dia pun lulus gak.. heh mesti bes.. bleh bwak keta dah.. haha..

aku ingat g masa wat test jpj aritu.. ada dekat 6 org gurlz yg gagal.. smuanya gagal kat titi la.. tp ada sorang gurl cina ni.. masa kat titi dia nak jatuh n tertahan kaki.. bdak tu cuak la.. dia nek atas titi mcm biasa.. tp nasib dia bek la plak.. jpj tu dok sembang.. haha.. so x nampak la dia tahan kaki.. haha..

pa pun aku dah lulus P.. kpd mgt: lek mgt.. tabahkan smangat bg dpt P motor n keta.. hehe..
haa.. satu g klu ampa nak atau aku n paklan buat yg 8 jam tu x sampai 8 jam pun.. mana x nya.. mai pukul 8.40 n abis kol 9.oo pun dpa kira sejam.. haha.. bnyk untung o0o0.. aku rasa aku wat latihan tu x sampai 6 jam pun.. haha...

1 komen:

mEGAt... berkata...

kreta dah dpt dah 'P'..moto ja malas nk buat latihan..huk..huk..ntah brapa lama lah aku nk pegang lesen 'L' utk moto..uwaaa..!!